Medya Planlama ve Satın Almada Değişen Trendler

Eğitim İçeriği:

Pazar araştırmalarından elde edilen veriler medya planlaması yaparken nasıl kullanılır?
Bu Veriyi analiz ederken kullanılan yöntemler
Medya planlaması yaparken verinin doğru işlenmesinin önemi
Medya planlaması söz konusu olduğunda tüm mecraları nasıl aynı çatı altında toplayabiliriz?
Dijital medyadaki kullanımlarla beraber uygulama biçimlerinin farklılık göstermesi
Dijital dünyadaki ortak payda: SEO / SEM
Offline kampanyaları dijital dünya ile birleştirmenin önemi
Data yönetimi (Big data)
Data/veriden elde edilen saf bilginin bilimle harmanlanması
Bilim ve teknoloji konusunda görülen gelişmelerin medya kullanımlarına katkısı
Medya ajansları müşterileriyle nasıl çalışmalı; aralarında bir ortak hafıza nasıl oluşturulmalı?
Gözle görülmeyen stratejik içgörüler nedir?
Medya ajansı içerik ile ne yapar, içeriği nasıl kullanır?
Televizyon medyasında içerik kullanımı nasıl farklılık gösterir, aktivasyon yaratır?
Ürün yerleştirme uygulamalarında doğru mesajı doğru kitleye vermenin önemi
İletişim planları hangi etaplardan geçmeli, medya ajansı doğru bir iletişim planı oluştururken hangi yolu takip etmeli?
Markalara sunulan anahtar teslim projeler nasıl oluşturulur?

 

Eğitmenler:

Alpay ALPTEKİN
Turkcell / Pazarlama İletişimi Bölüm Başkanı

1972 yılında İstanbul’da doğan Alpay Alptekin, orta öğretimini İstanbul Erkek Lisesi’nde tamamladıktan sonra, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun oldu.

1996 yılında Procter&Gamble’da çalışmaya başlayan Alpay Alptekin, Çocuk Bakım Kategorisinde Prima Çocuk Bezi; Ev ve Kumaş Bakım kategorisinde Ariel, Alo, Ace, Mintax, Bonux; Saç Bakım Kategorisinde, Pantene, Head&Shoulders, Blendax, Rejoice ve Koleston markalarında sorumluluk almıştır. Bu görevleri sırasında, Türkiye sorumluluğunun yanısıra Orta ve Doğu Avrupa, Ortadoğu Asya ve Afrika bölgelerinde çalışmıştır.

2010 yılında Turkcell’de Pazarlama İletişiminden Sorumlu Bölüm Başkanı olarak çalışmaya başlayan Alpay Alptekin, evli ve 1 çocuk babasıdır. Hobileri arasında deniz, motor sporları ve futbol yer almaktadır.

Özer SATA
Mindshare / Genel Müdür

1977’de Almanya’da doğdu. Küçük yaşlarda Türkiye’ye dönüp değişimin getirdiği travmayı mümkün olduğunca hafif atlatıp okula başladı. Bilime küçük yaştan itibaren ilgi duydu ve hala en büyük hobisi konumunda. Üniversite için İstanbul’a geldi; Astronomi ve Uzay Bilimleri, Elektrik Mühendisliği, Reklamcılık ve Pazarlama gibi “birbiriyle çok ilintili” dallarda eğitimler aldı. 1997’de MediaCom’la yola çıktı ve peşine Initiative Media’da görev aldı. 2002 yılında ise Mindshare’le tanıştı ve TV Planlama, “New business”, ekip yöneticiliği gibi farklı alanlarda görev aldı. Başlangıcından itibaren P&G’den Koç Topluluğu’na, Turkcell’den Unilever’e kadar neredeyse her segmente dokunan markalar için çalışma imkanı buldu.

2011 yılında ise Mindshare’in genel müdürlüğü görevini üstlendi. İşe ilk başladığı günden itibaren her işe farklı bakmaya – o işi başka türlü yapmaya çalıştı; bazen başardı, bazen de başaramadı. Hala aynı niyetle Türkiye’nin en büyük ve en ödüllü medya ajansını tüm arkadaşlarıyla birlikte yönetmeye çalışıyor.

Ekip arkadaşlarının/herkesin birbirine doğru düzgün davranması, takıntısı haline gelmiş durumda. Bir gün bitecek bu hayat ve manyaklığın alemi yok cümlesi, en çok dile getirdiği cümlelerden.