MEDIACAT MARKETING FORUM 2009

‘Pazarlama İletişiminde Yeni Nesil Yaratıcılık’ ana temasıyla düzenlenen MediaCat Marketing Forum 2009, büyük bir değişim yaşayan tüketici davranışlarının DNA’sını çözdü. Reklâm ve pazarlama dünyasının uluslararası arenadaki ve Türkiye’deki önemli isimlerini buluşturan konferansta, yenilikçi ve yaratıcı iletişim yöntemleri mercek altına alındı. Ana Sponsorluğu’nu MedyaNet’in üstlendiği, Bronz Sponsorlarını Starcom MediaVest Group ve Turkcell’in oluşturduğu, Oturum Sponsorluğu’nu ise Marin’s Turkey, M.A.R.K.A. ve Metro Group’un, Teknoloji Sponsorluğu’nu Mobilera’nın ve Medya Sponsorluğu’nu Fox’un yaptığı konferans; 19 Kasım’da Four Seasons Bosphorus İstanbul’da gerçekleştirildi.