Markanızın Dijital Kimliğini Oluşturmak

Eğitimin İçeriği:

Bu eğitimde dijital pazarlama dünyasının ne ve nasıllarını konuşacağız. Eğitimin amacı katılımcılara bu dünyanın pazarlama araçlarını tanıtmak, örneklerle ve ipuçlarıyla dijital stratejinin nasıl oluşturulması gerektiği yönünde yol göstermek. Ana başlıklar şu şekilde özetlenebilir:

• Anla: Offline ve Online dünyanın içiçe geçmeyi başladığı bir dönemde Dijital Pazarlama’nın durduğu yer ve hayatımıza soktuğu kavramlar.

• Dinle: Hızla değişen sektör trendlerini ve müşteri beklentilerini anlamak. Internet’in araştırmacı yüzünü kullanmak.

• Oluştur: Ana websitenizden, mobil sitenize, sosyal medya sayfalarınızdan, bloglarınıza Internette varolmak ve dijital varlığınızı yaratmak.

• Konuş: Direk pazarlamadan, etkileşimli platformlara müşterilerinizle alternatif iletişim yöntemleri.

• Davet Et: Hem ücretli hem viral yöntemlerle dijital varlıklarınıza trafik çekmek, katılımı sağlamak. Online reklam araçları ve yöntemleri.

• Ölçümle: İnternet Pazarlamasında başarıyı ölçmenin yolları.

• Sadakat: Sürekliliği sağlamak ve itibar yönetimi.

Eğitmen:

Mustafa İÇİL
Google / Google Bölge Pazarlama Müdürü / Türkiye, Orta Doğu ve Kuzey Afrika

1972 doğumlu Mustafa İçil, İstanbul Amerikan Robert Kolej’den mezun olduktan sonra üniversite eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünde tamamlamıştır. Daha sonra aynı üniversite ve bölümde yüksek lisans yapmıştır.

Mezun olduğu tarihe kadar çeşitli teknoloji firmalarında yarı zamanlı olarak farklı pozisyonlarda görev alan Mustafa İçil, 1994-1995 yılları arasında Microsoft’un Chicago ofisinde Bilgi Teknolojileri Yöneticisi olarak çalışmıştır. Daha sonra Microsoft Türkiye ofisine Sistem Mühendisi olarak geçmiş, 1998 yılından itibaren de Windows’dan sorumlu Ürün Pazarlama Müdürü olarak görevine devam etmiştir. Bu rolüne parallel olarak Microsoft’un gelişmekte olan pazarlara yönelik stratejilerini takip eden ve Türkiye’deki bilgisayar penetrasyonunu arttırıcı projeleri yürüten ekiplerin proje liderliğini yapmıştır.

2005 yılında Apple IMC firmasına Pazarlama Müdürü olarak geçmiş ve 2 yıl boyunca Apple ve Adobe markalarının pazarlama stratejilerini oluşturmuş ve hayata geçirmiştir.

Bu dönemde yaptığı çalışmalarla Capital dergisi tarafından 2006 yılının zirvedeki pazarlamacıları arasında seçilen Mustafa İçil, 2007 yazında Google Türkiye ofisinde Pazarlama Direktörü rolüne gelmiştir.

Google Türkiye Pazarlama Direktörü olarak şu an hem marka yönetimi, hem ürün ve pazar stratejileri, hem de stratejik iş ortaklıkları konusunda Google markasını Türkiye’de temsil etmektedir.

Mustafa İçil, profesyonel iş hayatının yanında farklı konferans, eğitim ve etkinliklerde marka yönetimi, stratejik planlama ve pazarlama teknikleri üzerine seminerler vermektedir.