HAKKIMIZDA

Türkiye’nin bir numaralı pazarlama iletişimi platformu MediaCat Communication Institute (MCI), pazarlama iletişimi alanında Türkiye’nin bir numaralı bilgi platformu olan MediaCat’in Brand Week Istanbul, Digital Age Summit, Felis Ödülleri ve bunun gibi eğitim, seminer, yarışma, konferans etkinliklerini bünyesinde bulunduran çatı organizasyonudur.

2001 yılında MediaCat bünyesinde oluşturulan MCI departmanı, tüm yıl boyunca pazarlama, iletişim, yaratıcılık, marka, reklamcılık, medya, PR, satış, strateji, liderlik, ikna gibi çeşitli konularda etkinlik programları düzenlemektedir.

MCI son yıllarda bunlarla birlikte İstanbul Bilgi Üniversitesi ortaklığıyla sağladığı akademik entegrasyon ile Marka Okulu Yüksek Lisans Programını gerçekleştirmektedir.

Ayrıca yine İstanbul Bilgi Üniversitesi – Bilgi Eğitim ile dijital pazarlama alanında uzmanlaşmış profesyonellerin ve akademisyenlerin konuşmacı oldukları Digital Marketing Communications Sertifika Programı düzenlemektedir.

Brand Week Istanbul

Brand Week Istanbul, MediaCat’in 10 yıllık etkinlik ve 20 yıllık içerik tecrübesinden doğan Türkiye’nin en büyük pazarlama iletişimi organizasyonudur. ikincisi 03-08 Kasım 2014  tarihleri arasında düzenlenen bu dev organizasyon çerçevesinde konferanslardan seminerlere, workshoplardan networking toplantılarına, reklam filmi gösterimlerinden yaratıcı sergilere, ödüllerden partilere kadar birçok etkinlik düzenlendi, dünyadan ve Türkiye’den önemli isimler konuşmacı olarak ağırlandı.

Katılımcılara bilgi, yaratıcılık ve ilhamla dolu bir hafta sunan Brand Week Istanbul pazarlama, reklam ve medya dünyasının üst düzey yöneticilerini ve karar vericilerini bir araya getirdi. İstanbul’u sahip olduğu büyük potansiyelle bir yaratıcılık üssü olarak yeniden konumlandırmayı hedefleyen Brand Week Istanbul, salonlara kapanıp kalmadı, popüler sergiler ve markalar yürüyüşü gibi görkemli açıkhava etkinlikleriyle halkla da buluştu.

Digital Age Summit

Diğer büyük etkinliğimiz ise, ilkini 2007 yılında düzenlediğimiz Digital Age Summit. Dijital iş dünyasının en sıcak konularının ele alındığı bu zirve, başta bilişim ve iletişim sektörleri olmak üzere çeşitli iş alanlarından birçok üst düzey profesyoneli bir araya getiriyor.

MediaCat, düzenli konferanslarının yanısıra ‘Yeşil Pazarlama’, ‘Word-of-Mouth Marketing’, ‘Stortytelling’ gibi çeşitli temalar altında tek seferlik konferans ve seminerler de düzenliyor. Düzenli konferanslarımızda ve diğer tek seferlik etkinliklerimizde bugüne kadar Kevin Roberts, Al Ries, Jonah Lehrer, Piyush Pandey, Joschka Fischer, John Grant, George Silverman, Esther Dyson, Guy Kawasaki, Russell Davies, Robert McKee, Michael Newman, Joe Saltzman, Ian Grais, Mark Tungate, Iain Tait, Nigel Moris, David Meerman Scott, Arianna Huffington, Jack Trout, John Maeda, Keith Weed, Clotaire Rapaille, Scott Stratten gibi birçok önemli ismi konuşmacı olarak ağırladık.

Felis Ödülleri

MediaCat pazarlama iletişimi alanında yaratıcılığı teşvik etmek amacıyla çeşitli yarışmalar da düzenliyor. Bunların en önemlisi Felis Ödülleri. Medya planlama alanındaki yaratıcı fikirleri ödüllendirmeye yönelik bir yarışma olarak yola çıkan Felis, 2013’ten itibaren Medya, Dijital ve Yaratıcılık başlıkları altında pazarlama iletişimi alanında üretilen tüm yaratıcı fikirleri ödüllendirmeye yönelik kapsamlı bir reklam yarışmasına dönüştürüldü.

MediaCat Kimdir?

Türkiye’nin lider pazarlama iletişimi dergisi MediaCat, 1993 yılında yayınlanmaya başladı. Bir dergi olarak yola çıkan MediaCat, bugün ek yayınlardan kitaplara, konferanslardan yarışma ve ödüllere, yüksek lisans ve sertifika programlarından kurumlara yönelik düzenli eğitimlere, web sitelerinden sosyal medya varlıklarına kadar çeşitli yollarla pazarlama iletişimi alanında sektörel içerik üreten büyük bir bilgi platformuna dönüşmüş durumda.

İçerik Markalarımız

MediaCat lokomotif markamız ancak faaliyet alanını ‘Business publications’ sloganıyla tanımlayan şirketimiz Kapital Medya, çeşitli alanlara yönelik başka içerik markalarını da bünyesinde bulunduruyor. ‘Dijital iş ve kültür dergisi’ mottosuyla konumlandırdığımız Digital Age, pazarlama ve iletişim alanlarına yönelik yarı akademik dergimiz Pi, ilaç sektörüne ve sağlık profesyonellerine hitap eden Farmaskop ve popüler sağlık sitemiz Herkese Sağlık portföyümüzde yer alan diğer içerik markalarımız.

Ek Yayınlarımız

MediaCat her ay, ana dergisinin yanısıra pazarlama iletişimi sektörünün alt disiplinlerine yönelik çeşitli eklerle okurlarının karşısına çıkıyor. MediaCat Tasarım, Ajans 50, PR Plus, Türkiye Tablet Medyası, Veri Kiti, Productio, MR, Direct!, Screen, KSS, Portföy, İletişim Rehberi, Sürdürülebilirlik, Sağlık İletişimi ve OTC bu eklerden bazıları. MediaCat ayrıca her yıl Cannes Lions Yaratıcılık Festivali için özel bir sayı hazırlıyor.

Advertising Age ile İşbirliği

2012 yılında Crain Communications ile imzaladığı içerik işbirliği anlaşması çerçevesinde ABD’nin ve dünyanın bir numaralı reklam dergisi Advertising Age ve Creativity’nin içeriklerini sayfalarına taşımaya başlayan MediaCat, Nisan 2013’te bu işbirliğini bir adım ileri taşıyarak Advertising Age’i Türkiye’de yayınlamaya başladı. MediaCat’le birlikte dağıtılan Advertising Age pazarlama, iletişim ve reklam dünyasının global gündemini okurlarımıza sunuyor.

Dijital Mecralarımız

Dergimizin yanısıra web sitemiz de pazarlama iletişimi sektörü tarafından yakından takip ediliyor. MediaCat Online, pazarlama iletişimi konusunda aktüel içerik arayanların başvurduğu en önemli kaynak konumunda. MediaCat’e dijital ortamda gösterilen ilginin en güçlü işaretlerinden biri de, sosyal medyada eriştiğimiz etki düzeyi.

MediaCat’e iPad üzerinden ulaşmanız da mümkün. Aplikasyonumuzu hemen indirmek için lütfen tıklayınız: https://itunes.apple.com/tr/app/mediacat/id594797798?mt=8

Kitaplarımız

Pazarlama iletişimi alanında bilgi üretme misyonumuzun en önemli araçlarından biri de kitaplar. Şu anda Türkiye’de pazarlama iletişimi ana başlığı altında sınıflandırılabilecek kitapların neredeyse yüzde 80’i MediaCat markası altında yayınlanmış durumda.