GREEN MARKETING KONFERANSI 2008

Bonus Card’ın desteği ile Bonus Akademi ve MediaCat tarafından düzenlenen Türkiye’nin ilk Green Marketing Konferansı, 11 Nisan’da Hyatt Regency İstanbul’da gerçekleştirildi. Oturum Sponsorluğu’nu Türk Telekom ve Arçelik’in, İletişim Sponsorluğu’nu CNBC-e, NTV ve Hürriyet’in üstlendiği konferansın ana konuşmacıları; Almanya Eski Dışişleri Bakanı ve Alman Yeşiller Partisi Lideri Joschka Fischer ve Green Marketing Manifesto kitabının yazarı John Grant’dı.

Gerçekten yeşil olan şirketlerin marka değerlerinin rakiplerine oranla daha yüksek olduğu; tüketicilerin ve paydaşların çevreci şirketlere daha çok güvendiği; çevreci stratejilere sahip şirketlerin maliyetlerinin azaldığı ve risklerinin azaldığı gibi konuların da tartışıldığı konferans, bu kapsamıyla Türkiye’de bir ilk oldu.

İş dünyasının kullanması gereken çevre dostu stratejiler ve iş modellerinin tartışıldığı konferansta ayrıca Türkiye’nin biyolojik çeşitliliğini korumak ve doğal kaynakların sürdürebilir kullanımını sağlamayı amaçlayan, insanların doğa ile uyum içinde yaşayabileceğine inanan ve çocuklarımıza yaşanılır bir dünya bırakmak için çalışan WWF Türkiye’den Akın Öngör de bir konuşma yaptı.