Geleceğe Uyumlu İletişim Planları Hazırlamak

Eğitimin İçeriği: 

Yarının Tüketicileriyle Bugün Etkileşime Geçmenin 10 Yeni Yolu

1. Ödenen, sahip olunan ve kazanılan mecralarda doğru denge

2. “ Etkileşim Fikirleri ”

3. Tutumları değiştirmek değil, davranışları değiştirmek

4. Online fikir liderlerinin arasına katılmak

5. Data – merkezli bir organizasyon

6. Adreslenebilir medya

7. Medya planlama ve satınalmada “ organik ” dönem

8. Yıllık pazarlama takviminden, 3-3-3 düşünce yapısına

9. Kolay paylaşılabilen, download edilebilen ve taşınabilen içerik

10. Kontrolü bırakmaya yetecek kadar kontrol sahibi olmak

 

Eğitmenler:

Hande BURSALIOĞLU BECEREN
MEC / Managing Partner

Üsküdar Amerikan Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunu olan Hande B. Beceren 1996-2000 yılları arasında TNS Piar Araştırma şirketinde Proje Direktörü olarak çalıştığı dönemde çeşitli medya, reklam takip ve pazarlama araştırmalarını yürüttü. 2000 yılında Y&R/Reklamevi Medya Departmanı’nda Araştırma Direktörü olarak çalışmaya başladı. 2001 yılında Mediaedge:cia’in kurulmasıyla birlikte burada Mediaedge:cia’in yeni planlama araçlarının üretilmesi, geliştirilmesi ve eğitimleri ile marka, medya ve tüketiciye yönelik trend ve içgörülerin takibi ve analizlerinden sorumlu bölümü olan MediaLab’in yöneticiliğini üstlenerek tüm marka takımlarına stratejik planlama desteği verdi. Haziran 2006’dan itibaren görevine Genel Müdür Yardımcısı olarak devam eden Hande Beceren’in sorumlulukları arasında Mediaedge:cia’in dijital planlama ve satın alma departmanı olan MEC Interaction’i yürütme görevi de yer almaktadır.

Serdar AYTOK
MEC / Managing Partner

Çalışma hayatına 1997 yılında Universal McCann’de başladı. 1999 – 2001 yılları arasında Young & Rubicam / Reklamevi medya departmanında çalıştı. 2001 yılından itaberen Mediaedge:cia’in Türkiye’de kurulması ile birlikte şirkette farklı yöneticilik pozisyonlarında çalıştı. 2006 yılından beri Mediaedge:cia Genel Müdür Yardımcılığı görevini sürdürmektedir.