FARMASKOP ULUSAL SAĞLIK İLETİŞİMİ ÖDÜLLERİ 2012

İlaç ve sağlık profesyonellerinin dergisi Farmaskop tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri 2012, yenilenen adı ve yeni kategorileriyle gerçekleşti. “Ateşin kadar konuş!” sloganını benimseyen yarışmaya 40 kategoride toplam 200’ün üzerinde başvuru yapıldı. Önceki yıllarda bölümlerin alt kategorisi olarak yer alan “sosyal sorumluluk”, 2012 yılında ayrı bir kategori olarak yer aldı. Platform Sponsorları arasında; cortex, ghealthcare, Ixir Healthcare, Ogilvy Healthworld, QPharmaworld ve Tazefikir yer alan Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri töreni 25 Temmuz’da Bahçeşehir Üniversitesi’nde gerçekleştirildi.