DIGITAL AGE SUMMIT 2013

Digital Age Summit 2013’ün teması “Engagement”tı ve konferansta dijital teknolojilerin yarattığı yeni dünyada tüketiciyle bağ kurmanın (engagement) yolları konuşuldu. Ana Sponsorluğu’nu Vodafone’un, Gençlik Sponsorluğu’nu Coca-Cola’nın ve Oturum Sponsorluğu’nu Boomads’in yaptığı konferans, 24 Ekim Perşembe günü Four Seasons Bosphorus İstanbul’da gerçekleştirildi. Konuşmacılar arasında Human Business Works Başkanı Chris Brogan, Schulich School’da Pazarlama Profesörü olan ve geleneksel tüketici davranışlarını, internet ve sosyal ağlar üzerinden sanal topluluklar düzeyinde takip eden “Netnografi” kavramını literatüre kazandıran UnMarketing Başkanı teorisyen Prof. Robert Kozinets, Socialbakers’ın CEO’su ve Kurucu Ortağı Jan Rezab, MarketingProfs İçerik Direktörü Ann Handley, Online Pazarlama Danışmanı ve Yeni Medya Uzmanı C.C. Chapman yer aldı.

Digital Age Summit web sitesine gitmek için tıklayınız