DIGITAL AGE KONFERANSI 2010

Digital Age Konferansı’nın dördüncüsü 7 Ekim 2010 tarihinde İstanbul Four Seasons Bosphorus Hotel’de gerçekleşti. Konferansta Ogilvy Dijital Pazarlama Başkanı Patou Nuytemans ve Socialnomics’in yazar yaratıcısı Erik Qualman “dijital etki”yi tartıştı.“Welcome to the All-Ways On Consumer” başlıklı konuşmasında Nuytemans, 21. yüzyılda dijital dünyanın pazarlama alanındaki yükselen önemine vurgu yaptı. Konuşmasında ‘Sosyal medya geçici bir heves değil, gerçek bir devrimdir’ diyerek sosyal medyanın önemine dikkat çeken Qualman ise sosyal medyanın gündelik hayata ve iş hayatına etkisi üzerine konuştu. 

Digital Age’in dijital dünyadaki yenilikleri değerlendirmek ve pazarlamada dijitalin gücünü tartışmak için düzenlediği konferansın Ana Sponsoru Microsoft Advertising, Altın Sponsoru Turkcell, Ulaşım Sponsoru THY ve İnternet Basın Sponsoru ise hurriyet.com.tr üstlendi.

Digital Age Summit web sitesine gitmek için tıklayınız