Content Marketing: Social @ the Core

Eğitimin İçeriği:

  •  İçerik Pazarlama Organizasyonu
  •  Entegre Pazarlama İletişim Sürecinde İçerik Pazarlama’sının konumu, roller ve sorumluluklar
  • Sosyal Dinleme
  • Marka Diyalogları Analizi
  • İçerik Üretimi
  • İçerik = f(hikaye)
  • Dİnamik Hikaye Anlatımı
  • İçerik Yönetimi Ölçümleme Kriterleri ve Teknikleri

Eğitmen:

Yüce ZEREY
The Coca-Cola Company İnteraktif Pazarlama Müdürü / Bilgi Üniversitesi MBA Öğretim Görevlisi

İstanbul Bilgi Üniversitesi’nden burslu olarak Ekonomi lisansını ve London School of Economics’ten burslu olarak Bsc Economics lisansını aldıktan sonra Marmara Üniversitesi’nde İngilizce İktisat (MA) ve İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde MBA Yüksek Lisans eğitimlerini tamamladı.

Bilgi Üniversitesi MBA Programları bünyesinde pazarlama yöneticisi ve öğretim üyesi olarak görev yaptıktan sonra Ülker bünyesinde pazarlama ve iş geliştirme müdürlükleri yaptı. Ülker grup şirketlerine ve grup dışı şirketlere yurt içi / yurtdışında pazarlama kapsamında yapılan çeşitli projelerin başında yer aldı.

Ülker’den sonra kariyerine Türk Hava Yolları’nda devam etme kararı olan Yüce Zerey, Türk Hava Yolları’nda Ticaret ve Marka Müdürü olarak görev yaptı. Görevi esnasında, Türk Hava Yolları’nın dijital mecralarından ve global olarak markasının yönetiminden sorumlu idi.

Halen The Coca-Cola Company İnteraktif Pazarlama Müdürü olarak profesyonel yaşamına devam eden Yüce Zerey, The Coca-Cola Company ‘nin bütün markaları ve kurumsalının dijital pazarlama faaliyetlerinden sorumludur.

Özellikle Dijital Pazarlama, Sosyal Medya Pazarlaması, Pazarlama Trendleri üzerine çalışmalarını sürdürmekte, aynı zamanda Bilgi Üniversitesi MBA Programları’nda “Business 2.0 : Digital Age Business” dersi vermektedir.