360 Derece Dijital Strateji Yaratmak ve Uygulamak

Eğitim İçeriği:

Gelişen ve değişen medya dünyasında, ayakta kalabilmek ve markayı geleceğe taşıyabilmek için sürekli arayışta olan, hedef kitlesinin ihtiyaçlarını ve yaşam biçimlerini detaylıca izleyen bir marka yönetimi ön plana çıkıyor. Bütünleşik pazarlama iletişimi yaklaşımının, online ve offline medya kullanım entegrasyonuna katkısı ve online’ın sosyal medyanın büyüyen erişimi ile tüketicinin satın alma yolculuğuna olan etkisi günümüzün en ilgi çeken konularının başında geliyor.

Bu eğitim programında, markanın iletişimini tüm varlıklarını kullanarak sadece mecralarda değil, tüm kanallarda (paid, owned, earned) değerlendirmesi ve hedef kitlesi ile etkileşimli bir iletişim gerçekleştirmesine dair örnekler paylaşılacaktır.

Eğitim Programı:

– Dijital pazarlama kavramı, dijital strateji nasıl kurulur? (paid, owned,earned)
– Bütünleşik dijital pazarlama kampanyaları için örnek vakalar (Global örnekler + Yandex örneği)
– Workshop (Katılımcılar case study üzerinde oluşturulacak gruplar ile birlikte strateji kurmayı içselleştireceklerdir.)

Eğitmenler;

Çağan ÇAĞLAR
Maxus Türkiye – Head of Digital / Yeditepe Üniversitesi – Adjunct Instructor

1976 İstanbul doğumlu olan Çağan Çağlar, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’ni ve ardından Yeditepe Üniversitesi Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi yüksek lisans programını tamamladı.

Kariyerinde ağırlıklı olarak internet ve hizmet sektörlerinde, dijital pazarlamanın tüm alanlarında (pazarlama iletişimi, ürün yönetimi, medya planlama, doğrudan pazarlama, reklam, halkla ilişkiler, organizasyon, sponsorluk, reklam proje yönetimi) çalıştı.

Çağan Çağlar, 2001 2007 yılları arasında Hürriyet İnternet, Doğan Online (E-Kolay.net), The Sales Machine Istanbul, Mynet,OMD Digital yayıncı ve ajanslarda görev aldı.2007-2010 yılları arasında Doğan Gazetecilik’in digital kanallar iş geliştirme müdürü olarak çalışan Çağlar, Doğan Gazetecilik’e ait gazeteler, mobil platformları (sms/wap) ve internet siteleri (Milliyet.com.tr, Radikal.com.tr, milliyetemlak.com, arabam.com, Posta.com.tr, Fanatik.com.tr, vs.) için çok kanallı entegre medya projelerinin yürütülmesinden ve dijital kanalların gelirlerinin arttırılması için yeni iş fikirleri geliştirmekten sorumlu oldu.

Çağlar, 2011 başından itibaren Maxus Turkey ofisinde Head of Digital ünvanı ile tüm digital mecraların stratejik planlaması ve satın almasından sorumlu olarak çalışmaktadır. Yeditepe Üniversitesi yüksek lisans programında part-time öğretim görevlisi olarak “Yeni Ekonomi ve Pazarlama”, “Lokasyon Bazlı Mobil Servisler” ve “Pazarlama İletişiminde Yeni Eğilimler” isimli ders programlarını vermekte ve çeşitli üniversitelerin ve eğitim firmalarınin dijital ve pazarlama konulu eğitimlerinde eğitmen olarak yer almaktadır.

Çağdaş ÖNEN
Yandex Türkiye / Pazarlama Müdürü

Yıldız Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği mezunu olan Çağdaş Önen, takibinde İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde MBA çalışmasını tamamladı.

Proximity İstanbul reklam ajansında başladığı kariyerine daha sonra grup şirketi olan Alice BBDO’da devam etti. 3 yıllık reklam ajansı deneyiminden sonra masanın diğer tarafına geçmeye karar vererek bilişim sektöründe faaliyet gösteren Luna Teknoloji’de Pazarlama Müdürü pozisyonuna getirildi.

Luna Teknoloji’nin internet içerik operasyonları ve reklam alanları satışı sırasında yolu Yandex.Türkiye ile kesişti ve Haziran 2011’de Pazarlama Müdürü olarak yeni kariyer yolculuğuna başladı. Halen bu görevini sürdürmekte ve sektörel derneklerde görev almaktadır.